Translate

01 lipca 2016

One shot "Miłość od pierwszego wejrzenia" część II

Proszę przeczytaj notke !! 
Dziękuje :*

Następnego dnia 
Violetta
Rano obudziłam się z ogromnym bólem głowy. Pieprzony kac. Dopiero po chwili spostrzegłam, że nie jestem u siebie w sypialni. Spojrzałam na pod pierzynę. Cholera. Jestem bez ubrań. Obróciłam głowę w lewą stronę. Nikogo tam nie było. Usłyszałam, że ktoś zbliża się w stronę drzwi. Po chwili konstrukcja się otworzyła i zobaczyłam Leon. Przecież to prezes firmy w której pracuje.
-Boli cię głowa ?
-A jak pan myśli
-Nie jestem żaden pan, mów mi po imieniu. To, że się przespaliśmy nic nie zmienia. Idziemy dzisiaj normalnie do pracy.
-Zabezpieczałeś się wczoraj ?
-Było wokół łóżka dużo zużytych prezerwatyw, więc myślę, że tak.
-Możesz mnie odwieść do domu, muszę się odświeżyć ?
-Tak jasne.
Ten tylko popatrzył się na mnie głupio.
-Możesz wyjść ?
-Aha. Tak tak
Boże co za człowiek. Doprowadziłam się do stanu codziennego.
                                                                ***
Siedzimy w samochodzie Leona. On oczywiście najpierw się uparł, że zjemy śniadanie. Właśnie podjeżdzamy pod mój dom.
-Poczekam na ciebie i pojedziemy do firmy.
-Nie czekaj. Pojadę autobusem.
-Tym bardziej poczekam.
-To jak się już uparłeś to poczekasz na mnie w środku ?
-Okej.

-Ludmiła jestem !!
-Ludmiła jesteś ??
Nigdzie jej nie było. Pewnie tak jak ja się z kimś przespała po pijaku. Leon się nie odzywał. Zaprowadziłam go do mojego pokoju.
-Poczekaj tu chwile, ja idę wziąć prysznic.
-Ok.
Po 30 minutach, wyszłam umalowana, odświeżona i ubrana.
- Już jestem
Leon wstał z mojego łóżka.
-Ślicznie wyglądasz.
-Dziękuje. Jedziemy ?
-Tak
Jesteśmy w drodze do firmy. Zaczęłam myśleć o Leonie. Nie powiem poczułam coś do niego.
Ale dla niego był to pewnie zwykły seks. On takie panienki jak ja ma na kiwnięcie głowy.
Weszliśmy do firmy. Od razu wszystkie pracownice popatrzyły na mnie groźnym wzrokiem. Leon zobaczył niepokój w moich oczach. Objął mnie w tali i pocałował w czubek głowy.
-Nie stresuj się.
-Do pracy !
Leon zaczął rozmawiać z sekretarką, ale cały czas trzymał mnie w tali i co jakiś czas całował w czubek głowy. Nie powiem podobało mi się to. Wyglądało to tak, że ja należe tylko do niego i nikt nie ma prawa dotknąć. Gdy Leon skończył rozmawiać z Eleną, oprowadził mnie po firmie i pokazał moje stanowisko pracy. Miałam pracować z nim w jednym pomieszczeniu. Już wiem, że żadna kobieta mnie z tej firmy nie polubi. Zaczeliśmy pracować.

Leon
Siedzimy z Violą w moim naszym gabinecie. Cały czas myślę o wczorajszej nocy. Było cudownie. Było to tak jakby byliśmy sobie przeznaczeni. Ja się nie bawię w związki. Ale przyznam się poczułem coś do Vilu.
-Chcesz kawy ?
-Poproszę.
Uśmiechnęła się słodko. Oczywiście odwzajemniłem uśmiech. Jest taka piękna.
                                                                 ***
Viola nie wracała już od 20 minut. Zacząłem się martwic. Poszedłem sprawdzić czy nic jej się nie stało. Kiedy wszedłem zobaczyłem ...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Witam wszystkich !
Nie musisz czytać tego co nie jest podkreślone !
Podoba się to coś na górze ?
Mi tak średnio
Bedzie jeszcze jedna część

OD 7.07.2016 DO 14.07.2016 JADĘ NA WAKACJE I Z ZWIĄZKU Z TYM NIC NIE BĘDZIE POJAWIAĆ SIĘ NA BLOGU. NIR BIORE LAPTOPA, A NA TELEFONIE NIE DA SIĘ PISAĆ !! 

7 komentarzy:

  1. Zabezpieczył się. Kiedyś zapomni 😂
    Co on tam zobaczył?
    Kurde,a jak ktoś się do niej dobierał? A może tylko kimś rozmawiała? Bądź nie dla rady z ekspresem 😂
    Świetny!

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno sie zabezpieczyl ? Moze to po nie tej nocy xdd nie no wiadomo ze zobaczyl v z jakimś facetem lub ją zapłakaną. Nie wiem czego sie po Tb spodziewać. Tal czy siak czekam na kolejną czesc wydarzeń. Oby dodana przed twoim wyjazdem. Życzę udanych wakacji. :))

    opowiadania-naty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Och no nie!
    Taki moment...
    Nie rób V dziecka xDD
    Lajon zakochany w V <33
    Z wzajemnością ;**
    Hmm...nmg się doczekać nexta.

    Boski *-*
    Buziaczki ;**
    Kylie ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny os
    Zabezpieczył się? Może prezerwatywa pękła? I będzie wpadka.
    Czekam na kolejną część

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo. Ale mam nadzieje że zabezpieczył się prawda? Czekam na kolejną część i udanego wyjazdu. Kocham

    OdpowiedzUsuń