Translate

30 października 2016

Kochany anonimku..

Kochany anonimku, który tak pięknie komentuje. To, że jest niby jakiś os czy co ty tam pisałaś o "niby" tej samej fabule co moje opowiadanie, to muszę cię zmartwić kochanienka, że w internecie jest dużo opowiadań i one shot'ów o takiej tematyce. Biedna myślałaś, że masz racje, bo już mi nie odpisałaś na komentarz pod rozdziałem 01. Więc zanim coś napiszesz to zastanów się czy masz rację. W sumie zastanawiam się po co wchodzisz na tego bloga ? Nabijasz tylko wyświetlenia. Nie pasuje ci to wypad, ja cie na siłe nie trzymam. Anonimem bycie to przecież świetna sprawa, możesz przecież hejować i myśleć, że jest się bezkarnym. Każdy ma swoje zdanie, jeśli to jest hejt to zatrzymaj to dla siebie, mnie to zbytnio nie interesuje. Jeśli masz dla mnie jakieś wskazówki to chętnie przeczytam i postaram naprawić tę błędy. Tylko wiedz, że jeśli sie taka sytuacja powtórzy, że tylko hejtujesz to wyciągnę z tego konsekfencje. Dzięki, odezwij się. Tylko załóż konto :*
Nie pozdrawiam cię anonimku
Alexi :*

4 komentarze:

  1. Hmm ja też komentuje jako anonim bo niestety nie posiadam swojego konta :(
    I jeżeli mogę się wypowiedzieć to dla mnie opowiadanie zaczyna się co najmniej interesujaco... ^.^
    Ps pisz swoje a innymi się nie przejmuj wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) Po prostu zdenerwowałam się o to, że ktoś nie ma racji a się najwięcej wypowiada. Dziękuje, że jesteś ♥♥

      Usuń
    2. W życiu zawsze ktoś się znajdzie kto skrytykuje i w ogóle bo wie lepiej, głowa do góry i do przodu. ;)
      Nmzc <3
      A kiedy będzie kolejny? :)

      Usuń
    3. Rozdział jak mi się uda to pojawi się jutro albo we wtorek :)

      Usuń