Translate

25 sierpnia 2016

17. "Oj nie ładnie"

Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. On mnie motywuje do dalszego działania :***



Melanie
Przez te kilka tygodni obmyślałam plan zdobycia Leona. Muszę zaciągnąć go do łóżka. Violetta go rzuci, a na jego drodze napotocze się ja. Ohh czy ten plan nie jest genialny. Ja cała jestem genialna. Wreszcie Leonek będzie szczęśliwy.
***
Jestem pod domem mojego skarba. Pukam do drzwi i po chwili drzwi otwiera mi Violetta w samej koszuli Leona. Ohh ja będę o wiele lepiej w niej wyglądać.
-Ymm jest Leon ?- pytam się tego babsztyla
-Słońce, kto to ?- słysze ten cudowny głos.
Po kilkuch sekundach przy drzwiach staje Leon w samych spodniach dresowych. Szatyn obejmuje tą szmate w tali po czym całuje ją w czoło. To ja powinnam być na jej miejscu. 
-Czego ty tu chcesz ?- jego chłodny głos przyprawia mi dreszcze. 
-Ja przyszłam do ciebie, ponieważ chciałam porozmawiać. Mogę wejść ?- pytam się szatyna słodko uśmiechając. To na każdego działa.
-Nie jak mamy o czymś rozmawiać to tylko tutaj.- odpowiada. Spoglądam na Violettę. Na złość mi wtula się w leona. Ohhhhh jak ona mnie denerwuję. 
-Kochanie idziemy na górę, dokończyć to co zaczeliśmy ?- pyta się Leona, a on posyła jej znaczący uśmiech. On jeszcze będzie się  tak do mnie uśmiechać. Już nie długo. 
-To coś ważnego ? Jak widzisz nie mamy czasu- dogryza mi Violetta z chytrym uśmieszkiem. 
-Tak, to coś ważnego- podła suka tyle powiem. 
-Sorry Melanie ale teraz nie mamy czasu. Przyjdz kiedy indziej.- mówi szatyn zamykając mi drzwi przed nosem. Przeszła mi miłość do Leona, po tym jak mnie teraz potraktował. Teraz pożałują obydwoje. 

Leon
Całą noc i cały poranek spędziliśmy na płodzeniu małego Verdaska. Niestety przerwała nam Melanie. Mam nadzieje, że teraz zapamięta, że nie ma u mnie szans. Kocham tylko i wyłącznie Violette. Jest miłością mojeo życia i żadna głupia lala nigdy nie zajmie jej miejsca. Do ślubu zostało niewiele czasu. Chłopaki i dziewczyny już szykują mi wieczór kawalerski, a mojej narzeczonej wieczór panieński.(od aut. do opowiadania dołączyli chłopaki i dziewczyny z Violetty. Wszyscy jak w serialu są przyjaciółmi). Będzie on dwa dni przed ślubem. Tak mi Fede powiedział, ale on jest tak zakręcony, że nie wiem czy to prawda. Właśnie szykuje się do pracy w łazience. Viola leży jeszcze w łóżku. O wilku mowa. Właśnie moja narzeczona weszła do pomieszczenia w którym przebywałem. Rozebrała się, po czym weszła do kabiny prysznicowej. 
-Ty to robisz specjalnie- ohh widze że moja kicia zadziera ze mną. Oj nie ładnie
-Ale co ?-spytała z chytrym uśmieszkiem
-Kochanie nie prowokuj mnie- zaśmiała sie na moje słowa
-Ale ja nic nie robie złego- oj kochanienka igrasz sobie
-A teraz przepraszam, ale musze iść do pracy- oznajmiłem 
************
Znowu dzisiaj bez notki :/

18rozdział- 7komentarzy 



12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Melanie się zemści.
      Jest podła i obawiam się, że jej się uda.
      Jak V zajdzie w ciążę to może jej coś zrobić. Wtedy zemści się na tej dwójce.
      Nawet boje się pomyśleć o tym.
      Leonetta stara się o dziecko. Ojj chyba się uda za niedługo.
      Cudowny.
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      M.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wspaniały rozdział :*
      Leon i Violetta starają się o dziecko
      Leon chyba nie narzeka he he
      Ta Melanie mnie wkurwia
      Niech dziewczyna da im żyć!
      Czekam na next;*

      Patty;*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak zawsze cudowny rozdział;*

      Melanie na pewno będzie próbowała się odegrać.
      Oby nie zrobiła nic złego Violi.
      Jak będzie w ciąży może jej się coś stać.
      Mam nadzieje,że w najbliższych rozdziałach będzie już mały Verdasek 😉
      Czekam kochana na kolejną perełkę
      Kocham bardzo bardzo bardzo

      Diana

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. To słodkie jak Leon traktuje V.
      Melani pożałujesz jak coś im zrobisz.
      Obiecuję.
      A ja czekam na małego Verdasa.
      I kolejny rozdział.
      Buziaki Viola

      Usuń
  5. Cudowny
    Pozdrawiam, Asia Blanco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko<3333
    Mogę prosić o miejsce?

    OdpowiedzUsuń