Translate

07 września 2016

Jedyne co moge powiedzieć to przepraszam


Przeczytasz ? Dziękuje



Jakby to zacząć ? Hej ?
Rozdział 18 dawno powinnien się już pojawić. Co mam na swoje usprawiedliwienie ? Wena mi uciekła. Cały wolny czas spędzam na czytaniu waszych pomysłów, ale kiedy zapali się lapmeczka w mojej głowie, zaraz niestety gaśnie. Więc bardzo, ale to bardzo przepraszam, ale rozdział nie pojawi się wkrótce.




Drugą sprawą jest to, że bardzo mało osób komentuje :(. Tutaj DZIĘKUJE WSZYSTKIM TYM KTÓRZY ZNAJDUJĄ CZAS NA KOMENTOWANIE !!!!!!! Jest bardzo dużo wyświetleń, ale z komentowaniem nie zbyt ;(. Rozumiem, że teraz zaczeła się szkoła, ale jedna kropka zmotywuje mnie. I tu broń boże żeby ktoś pomyślał że was zmuszam. Wiem że pisze beznadziejnie. 




PRZEPRASZAM 
Wasza Alexi ♥♥♥♥♥

7 komentarzy:

  1. Ja rozumiem i poczekam
    Nie martw się
    Ja tu zostaję

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wcale nie piszesz beznadziennie.
    Życzę Ci dużo, dużo weny.
    Będę czekać, ponieważ uwielbiam twoją historie.
    Pozdrawiam, Asia Blanco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem tak jest, że im bardziej się spinamy tym jest gorzej, wiem, bo moja wena odeszła hen daleko. Poczekam na rozdział i obiecuję, że postaram się być aktywniejsza w komentowania. Tak więc wszelkiej pomyślności życzę i dla relaksu zapraszam do poczytania mojego opowiadania 😏

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz cudowne opowiadania ❤️
    Będę czekać kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  5. To co piszesz jest świetne!
    Wiem, jak to jest, gdy ucieka wena.
    Też tak miałam...
    Czekam.

    Pozdrawiam.
    Miss Blueberry

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam. O nic się nie martw. Pamiętaj będę czekała niecierpliwie na Twoje opowiadania. Kocham

    OdpowiedzUsuń
  7. Super piszesz���� czekam na 18 rozdzial ��

    OdpowiedzUsuń