Translate

21 sierpnia 2016

15. "Takie słodziutkie ciasteczko"

Zapraszam tutaj:


kochamleonetteforever.blogspot.com

dianixox.blogspot.com

opowiadaniaevangelin.blogspot.com







Melanie
Cały czas myślę o Leonie. Takie słodziutkie ciasteczko. Niby ma narzeczoną, ale to niedługo się zmieni. To ja będę jego narzeczoną nie jakaś inna dziewczyna. Przyleciałam z Nowego Yorku tutaj do Buenos Aires, ponieważ nudziło mnie już życie w tamtym mieście. Teraz kiedy poznałam Leona na pewno stąd nie wyjadę. Moim marzeniem od zawsze było poznać takiego mężczyznę jak Leon. Najpierw ślub na jednej z greckich wysp, a potem gromatka dzieci bawiących się w ogródku w naszym wielkim domu. To marzenie już nie długo się spełni. Ja już tego dopilnuje. Leon się we mnie zakocha a potem zerwie z tą swoją narzeczoną. Niedługo byłą. Ta jego narzeczona pewnie urodą nie dosięga mi do pięt. Pewnie szatyn jest z nią tylko z litości. Zapewne szkoda jej takiej wieśniaczki. Ale już nie długo nie będzie się musiał z nią męczyć i będzie mógł żyć szczęśliwie przy moim boku.

Violetta
Zeszłam na dół w celu przygotowania śniadania.  Po całym salonie były porozwalane ciuchy mojego narzeczonego.  Leon przekręcał się z boku na bok. Zgarnęłam ciuchy Leona i zaniosłam je do kosza na brudne rzeczy. 
***
Kiedy nakładałam jajecznice na talerze, mój narzeczony wszedł do kuchni 
-Kochanie, mamy jakieś proszki na ból głowy ?
-Górna szafka po lewej 
Gdy Leon zażył proszki na ból głowy i doprowadził się do stanu dziennego, zaczeliśmy jeść śniadanie. 
***
Po śniadaniu włożyłam naczynia do zmywarki.
-Kochanie a może dzisiaj byśmy odwiedzili moich rodziców ? (od aut. zaktualizowana zakładka "bohaterowie") 
-Możemy odwiedzić. Przy okazji odwiedzimy moich rodziców i powiemy że zgodziłaś się zostać moją żoną
-To ja idę się ubrać 

Leon
Właśnie wracamy od moich rodziców. Bardzo się ucieszyli na wieść o tym. Oczywiście ich pierwszym pytaniem było kiedy wnuki. Widać, że bardzo polubili moją narzeczoną. Mina ojca Violetty kiedy powiedzieliśmy mu o zaręczynach była niesamowita. Mojej narzeczonej mama od razu się ucieszyła i nam pogratulowała. Pan German też nam jednak pogratulował i powiedział, że jestem o wiele lepszym kandydatem na męża jego córki niż Alex. Moje przemyślenia przerwał dzwonek mojego telefonu. Na wyświetlaczu pojawiło się imię tej dziewczyny, którą poznałem w klubie
-Halo 
-No cześć Leon, miałeś dzisiaj zadzwonić 
-Dzisiaj nie miałem czasu. 
-A masz może jutro czas, żeby się spotkać ?
-Jutro cały dzień jestem w pracy 
-A pojutrze ?
-Szykuje dla Violi niespodziankę więc nie. Jak będę mieć czas to do ciebie zadzwonię. 
-Okej, czekam. Pa
-Pa
Nie mam ochoty się spotykać z nią. Ona chyba coś do mnie poczuła a ja nie mam w głowie żadnych romansów. A z tą niespodzianką dla Violi to prawda. 
Moje przemyślenia przerywa moja ukochana przytulając się do mojego boku. Objąłem ją ramieniem. 
-Powiesz mi kto dzwonił ?
-Nikt ważny 
-To dlaczego nie chcesz mi powiedzieć ?
-Koleżanka, chciała się spotkać
-Jaka koleżanka ?
-Nie musisz być o nią zazdrosna to tylko koleżanka, a nawet nie tylko znajoma. Kocham tylko ciebie 
-Też cię bardzo kocham
-Nie bo ja cie kocham bardziej 
-Nie bo ja bardziej 
Przewracam szatynkę tak, że leży teraz pode mną. Zaczynam całować jej szyje
-Mam ci to udowodnić ?
-Tak 
Pozbywamy się zbędnej odzieży. Jak dalej się wszystko potoczyło każdy się domyśla. 
******
Witam was wszystkich po mojej jakże długiej nieobecności 
Postaram się nadrobić komentowaniem chociaż połowę blogów, ale nie obiecuje ponieważ jest tego bardzo dużo.
Więc jeśli u kogoś nie skomentuje to bardzo przepraszam 
Ale niech ta osoba wie, że to przeczytałam :* 

rozdział 16- 6 komentarzy (nie licząc moich, od dwóch osób, zajmuje, wróce itd. 

Jeden znak, jedno słowo to uśmiech na mojej twarzy :)

Chcesz żeby zajmować ci miejsce pod rozdziałem ? Napisz mi o tym w komentarzu

Zapraszam do zakładek :)

PS. DZISIAJ ZNOWU BEZ MIEJSC :/ 

Alexi ♥♥

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o mnie to ja zawsze chce miejsce 😀
      Melanie zaczyna kombinować.
      Ojj chyba jej się uda. Może ich rozdzielić, a nie na zawsze.
      Dobrze, że spławił tą laske.
      Zajebisty.
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
    2. Miejsca będę zajmować normalnie tylko dzisiaj nie miałam czasu :)

      Usuń
  2. Cudowny
    Pozdrawiam, Asia Blanco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny rozdział kochana ❤️
    Melanie już próbuje namieszać.
    Co jeśli jej się uda?
    Oby nie rozdzieliła ich na dobre 😢
    Czekam kochana na kolejną perełkę;**
    Kocham bardzo bardzo bardzo

    Diana

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny rozdział
    Odpierdol się Melanie od mojego Leona
    Ja Ci dobrze radzę
    Leon tylko spotkań się z tą wariatką, a nie wiem co ci zrobię
    Czekam na next

    Patty;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny rozdział.
    Dobrze że Leon nie zdradzi V.
    Kocham to opo.
    Czekam na next.
    Buziaki Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo. Oby Melanie nie namieszała. Mam nadzieję że Leon nie zdradzi Vilu.
    Całuje i czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń