Translate

08 sierpnia 2016

14. "A może pojedziemy do mnie i mnie bardzo dokładnie przebadasz ?"






Leon
Którego ja teraz drinka pije ? Wyrwaliśmy się dzisiaj do klubu z Fede i z tego co teraz widzę Fede całuje się z jakąś laską.
-Hej kochanienki
Obróciłem głowe w stronę jakiejś dziewczyny.
-Cześć
-Może zatańczymy ?
-Możemy
Poszliśmy na parkiet. Potańczyliśmy trochę, po czym znowu udaliśmy się w stronę baru.
-Czym się Leosiu zajmujesz ?
-Ja ? Lekarzem jestem
-A może pojedziemy do mnie i mnie bardzo dokładnie przebadasz ?
-Sory, ale nie. Mam narzeczoną, którą kocham Możemy się jedynie przyjaźnić
-Tak tak. Przepraszam wygłupiłam się.
-To dasz mi swój numer telefonu ?
Podałem jej telefon. Wpisała swój numer, po czym oddała mi swój telefon.

Violetta
Jest 4:36, a Leona jeszcze nie ma. A co jeśli znalazł sobie cycatą blondynkę i teraz bóg wie co z nią robi ?! Nie... Violetta nie. Leon cie kocha..... spokojnie. Słyszę przekręcanie kluczy w drzwiach. Po chwili do salonu wchodzi Leon. Śmierdzi od niego na kilometr alkoholem 
-Kochanie wróciłem 
-Ile wypiłeś ?
-Troszeczkę
-Troszeczkę ? Śpisz na kanapie !
-Ale ja chcę spać z tobą !
-Leon, śpisz na kanapie i koniec kropka
-Dobrze dobrze.
Mężczyzna położył się na kanapie i zamknął oczy. Wziełam koc z fotela, po czym go nim przykryłam
-Dobranoc
-Dobranoc
***********************************************************************************
Bardzo, ale to bardzo przepraszam, że rozdział jest taki krótki.
Dziękuje wszystkim osobą które napisały różne pomysły.
Z niektórych pomysłów nabrałam chęci na napisanie one shota, a nie które będą w następnych rozdziałach.
Dzisiaj bez szantażu i bez miejsc
Ciao ♥

6 komentarzy:

  1. No nie wierzę!
    Leon się upił.
    Dobrze, że nic głupiego nie zrobił.
    Wrócił do domu i musiał się zaprzyjaźnić z kanapą.
    Cudowny.
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Upił się i od razu kanapa
    Oj Leon Leon
    Jakaś laska się do niego dobierała, ale mimo alkoholu wciąż myśli o V
    Czy Fede przypadkiem nie jest z Lu? Co to całowanie z inną?
    Lu mu zrobi niezłą awanturę
    Czekam na next
    Buziaczki:**

    Patty;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuuu. Leon się spił i poznał swoją nową przyjaciółkę. Kanapę. Ale po mimo że alkoholu wie że nie może zdradzić Vilu. Tu jestem z niego dumna. Kochana co tu dużo mówić..... Znay pisać :-P rozdział cudowny. Czekam na kolejny rozdział. Kocham

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny rozdział ❤️
    Leon się upił,eh dobrze,że nie zrobił nic głupiego
    Wciąż myśli o Violi i to jest najważniejsze
    Czekała na niego kanapa,no tak jak się napił ''troszeczkę'' 😀
    Rozdział jak zawszę cudo;*
    Czekam na next

    Diana

    OdpowiedzUsuń
  5. Może mnie zbadasz?
    Jaki podryw XD
    Violetta jest surowa dla śmierdzącego Leona.
    Cudo. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. I ten podryw xDD
    No ja nmg xDD
    Lajonek się upił ^*^
    Welcome kanapa ;*
    Dobrze, że L odrzucił tą laskę xDD
    Tylko na densach się skończyło xdd

    Boski ^^
    Heidi 💕

    OdpowiedzUsuń