Translate

02 sierpnia 2016

12. Najszczęśliwsza kobieta na świecie






Zapraszam tutaj:

kochamleonetteforever.blogspot.com

dianixox.blogspot.com

opoiadaniaevangelin.blogspot.com



Rozdział dedykowany Violi Blanco ♥♥
Zostaw po sobie chociaż malutki ślad ♥♥



Violetta
Leon od rana jest jakiś podenerwowany. Kompletnie nie wiem o co mu jest. Siedzę w naszej tymczasowej sypialni. Mój chłopak gdzieś poszedł, ale nie chciał mi powiedzieć tylko gdzie. Jak na zawołanie słychać jak drzwi od apartamentu, którego wynajęliśmy się otwierają
-Kochanie wróciłem
-Super
-Co ty taka nie w humorze ?
-Nie chcesz mi powiedzieć gdzie byłeś !
-Oj złotko, później się dowiesz, teraz nie mogę ci powiedzieć
-Ale obiecujesz, że mi powiesz ?
-Oczywiście. A tak na poprawę humoru zapraszam cię dzisiaj na kolacje. Masz godzinę.
-Ale nie wyrobię się w godzinę
-Dobra daję ci 2 godziny.
-Dziękuje
Szybko podeszłam do szafy. Leon poszedł na dół do salonu, oglądać mecz. Zaczęłam szukać odpowiedniej sukienki. Po chwili znalazłam tą idealną na ten wieczór. Dobrałam do tego buty i biżuterie. Szybko udałam się do łazienki. Wzięłam relaksującą kąpiel. Kiedy tylko wyszłam wytarłam się ręcznikiem i zaczęłam robić sobie makijaż. Gdy tylko się pomalowałam zakręciłam włosy lokówką, po czym ubrałam się w przygotowany zestaw. ( KLIK )
Po 2 godzinach zeszłam na dół. Kiedy Leon mnie zobaczył, zaparło mu dech w piersiach
-Pprzzepięknie wyglądasz kochanie
-Ty też niczego sobie
Leon miał na sobie idealnie dopasowany garnitur. Dodawał mu uroku i powagi.
-Idziemy ?
-Tak.
Przed budynkiem czekała na nas taksówka. Po 20 minutach byliśmy pod wieżą Eiffla.
-Kochanie, gdzie jest ta restauracja ?
-Na górze
-Jak na górze ?
-Na "szczycie" wieży Eiffla
-Leon zwariowałeś
-Na twoim punkcie owszem
Pojechaliśmy windą na samą górę. 
-Rezerwacja na nazwisko Verdas
-Tak zgadza się. Zapraszam 
Leon odsunął mi krzesło, po czym usiadł na swoje i nalał wina do kieliszków. Kelnerka podała nam menu i poinformowała, że wróci za 15 minut.
-Kochanie, my będziemy tutaj sami ?
-Cała restauracja na wieży Eiffla jest tylko do naszej dyspozycji.
-Mówiłam ci jak bardzo cię kocham ?
-No coś tam słyszałem, ale możesz powtórzyć.
-Kocham cię najbardziej na świecie.
-Też cię kocham najbardziej na świecie. Co zamawiasz ?
-Numer 19
-Spaghetti ?
-Owszem, a ty ?
-Też 
Po 15 minutach przyszła kelnerka
-Mogę przyjąć zamówienie ?
-Tak. Dwa razy numer 19 
-To wszystko ?
-Tak 
-Dania będą gotowe za 15 minut
Te 15 minut spędziliśmy na rozmowie, na różne tematy. Po kwadransie kelnerka przyniosła nam zamówionę przez nas włoskie danie. 
-Smacznego
-Smacznego 
Gdy skończyliśmy jeść, Leon wstał od stołu
-Leon co ty robisz ?
-Znamy się dość długo. Kocham cię najbardziej na świecie. Czy chciałabyś uczynić mi ten zaszczyt i zostać moją żoną ?
-Leon.........
-Okej, rozumiem
-Leon głuptasku. Kocham Cie. I tak zostanę twoją żoną !!
Leon wziął mnie na ręce i okręcił wokół własnej osi. Objęłam jego twarz rękami . po czym namiętnie pocałowałam. Jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie. 

***********************************************************************************
Dzisiaj tylko z perspektywy Violki.
Nie chcę mi się pisać notki ;D

Rozdział 13- 6 komentarzy ( nie licząc moich i od jednej osoby)
Komentujesz=Motywujesz
Jeden znak, jedno słowo to uśmiech na mojej twarzy :)

Chcesz żebym zajmowała ci miejsce pod rozdziałem ? Napisz mi o tym w komentarzu :)

Nadal jest aktualne: ktoś nie wraca przez 3 rozdziały na swoje miejsce nie zajmuje mu po tym czasie miejsca. 

Osobą, którym od poprzedniego rozdziału już nie zajmuje miejsca, a chcą żebym dalej im zajmowała mogą się ze mną skontaktować na pocztę 
[kasiastoessel2008@interia.pl]


11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgodziła się!
      Oł yeaaaaa 😎
      Będzie panią Verdas.
      O ile się nie pokłócą i nie rozstaną.
      Cudowny.
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cudny rozdział
      Zaręczyny? *udaje zdziwenie he he*
      Na szczęście się zgodziła
      To teraz czekać na ślub i małe Verdasiątka
      Czekam na next

      Patty;*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cudowny rozdział kochana;*
      Zaręczyny,awww 😍
      Czekam na next

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hej kochana.
      Jestem.
      Dziękuję za dedykację❤❤.
      Rozdział cudowny.
      Jak zawsze.
      Fajnie że V się zgodziła.
      Będą super małżeństwem.
      Czekam na next.
      I zapraszam do siebie.
      Buziaki Viola.

      Usuń
  5. Woow.
    Naprawdę się jej oświadczył.
    Słodko to wyszło.
    W końcu oświadczył jej się na wieży Eiffla czy jakoś tak bo nie umiem pisać :D
    Czekam na dzieci i ślub XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko. W Paryżu wieczorem kiedy panorama miasta jest oświetlona. Jak romantycznie. Czekam na potomstwo i ślub. Kocham

    OdpowiedzUsuń
  7. Protestuję, też chcę takie oświadczyny. Cudownie się czytało ten rozdział💕

    OdpowiedzUsuń