Translate

31 lipca 2016

11. Twoja kochanka ?

Rozdział dedykuje Afrodytka **

Zostaw po sobie malutki ślad ♥


Kilka tygodni później 

Violetta
Właśnie jedziemy na lotnisko. Jest jeszcze bardzo wcześnie, a samolot mamy o 7 i musimy być 2 godziny szybciej. Cały czas obserwuje Leona. Jest bardzo skupiony na drodze. A jego twarz jak zawsze wygląda idealnie.
-Aż tak jestem przystojny, że mi się tak przyglądasz ?
-Jesteś bardzo przystojny
-Wiem, każdy mi to mówi
-A każdy ci to mówi, ze jesteś mega skromny ?
-A mi to mówi tylko, taka piękna, seksowna szatynka
-Twoja kochanka ?
-Nie mam kochanki, złotko. Mówię o tobie
-Żartowniś się znalazł.
Obróciłam głowę w stronę okna, podziwiałam widoki. Po chwili powoli moje powieki opadały. Przyznam się szczerze. Leon dzisiaj w nocy nie dał mi spokoju. Zamęczyć chce mnie na śmierć. Już po chwili spałam jak zabita.

-Znamy się dość długo. Kocham cię najbardziej na świecie. Czy chciałabyś uczynić mi ten zaszczyt i zostać moją żoną ?
-Leon.........
-Okej, rozumiem, nie kochasz mnie
-Leon głuptasku. Kocham Cie. I tak zostanę twoją żoną !!
Leon wziął mnie na ręce i okręcił wokół własnej osi. Objęłam jego twarz rękami . po czym namiętnie pocałowałam. Jestem najszczęśliwszą kobietą świata. 

-Kotek budzimy się. Już jesteśmy.

-Już wstaje,
Ten sen był taki realistyczny. Mam nadzieje, że stworzymy z Leonem rodzinę. Podeszłam do bagażnika. Chciałam wziąć swoją walizkę, ale Leon mnie wyprzedził
-Słonce ja to wezmę. Ciężka jest.
-Ale ja dam radę.
-Nie ma dyskusji.
-Ale .......
-Kotek koniec. Nie udźwigniesz
Leon pocałował mnie w policzek.

2 godziny później
Leon 
Właśnie wystartowaliśmy. Viola śpi oparta o moje ramie. W Paryżu jest już wszystko załatwione. Teraz czekać aż to się stanie. Wyciągnąłem telefon, po czym zacząłem słuchać muzyki.
                                               ***
Wyciągnełem słuchawki z uszów, kiedy usłyszałem głos stewardessy
Prosimy zapiąć pasy bezpieczeństwa. Za chwile lądujemy.
-Śpiochu wstawaj, lądujemy
-Już ?
-Tak kochanie, zapnij pasy
Zbliżyłem się do twarzy dziewczyny. Już po chwili zatraciliśmy się w pocałunku.
*********************************************************************************
Witam, witam i o zdrowie pytam xDDDDDD
Tak o to prezentuje się to coś u góry 
Mam nadzieje że się chodź odrobinę podoba 
Jakoś nie mam weny na notkę

Aha ! Zapomniałabym 
Dzisiaj kończę zajmowanie miejsc osobą, które nie wróciły na swoje miejsca przez 3 rozdziały,
Notka tutaj; KLIK
Jeśli te osoby znowu będą chciały żeby zajmowała im miejsca proszę się ze mną skontaktować na pocztę; kasiastoessel2008@interia.pl

Jeśli ja źle przeliczyłam a wróciły te osoby którym teraz nie zajełam mniejsca proszę się skontaktować ze mną również na pocztę. 
Rozdział gdzie nie zajmowałam miejsc się nie biorę pod uwagę ! 

Rozdział 12- 6 komentarzy (nie licząc moich i od jednej osoby)

Jeden znak, jedno słowo to uśmiech na mojej twarzy :)

Komentujesz=Motywujesz ♥ 

Buziaki ♥♥
Alexi ♥ 


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cudowny!
      Leonetta leci do Paryża.
      Szykują się zaręczyny.
      Vils śnił się ten moment.
      Ciekawe czy wyśniła go sobie dokładnie tak jak będzie wyglądał.
      Mam nadzieje, że przyjmie oświadczyny.
      Później zostaje tylko czekać na ślub i dziecko.
      Może już jest w ciąży?

      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jaki wspaniały ten rozdział
      Leonetta leci do Paryża
      Ja bym nie leciała teraz :)
      Słysząc co się tam dzieje we Francji to bym się bała
      Violka marzy o zaręczynach, które się spełnia
      Czekam na kolejny rozdział
      Pozdrawiam Patty;*
      Buziaczki:**

      Usuń
    2. W opowiadaniu wszystko jest git :)
      Nic się tam nie dzieje :'D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cudowny jak zawsze;*
      Podróż do Paryża *-*
      Violetta marzy o zaręczynach awww 💕

      Rozdział jak zawsze Cudowny
      Wspaniały
      Genialny
      Perełka
      Po prostu cudo 💖

      Kocham bardzo bardzo bardzo ❤
      Czekam na kolejny rozdział;*
      Buziaczek dla Ciebie 😘 😘 😘

      Diana

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wróciłam.
      Z małym poślizgiem ale jestem.
      Cudowny.
      Czy viola wie że jej sen się spełni?
      Czekam na next .
      Buziak Viola.

      Usuń
  5. Super... szkoda ,że taki krótki ,ale jest romatycznie pomiędzy Leonettą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem nowa. Zajmuję sobie miejsce. Skomentuje jak ogarnę historię.

    OdpowiedzUsuń