Translate

12 czerwca 2016

06. "Wolińska 69"

VIOLETTA
Odwróciłam się i zobaczyłam jakąś blondynke. Ona od razu do mnie podeszła
~Vivi !!! Boże jak ja tęskniłam. Już nigdy nie pojade nigdzie bez ciebie !!!
~Przepraszam to my się znamy ?
~Ty mnie nie pamiętasz ? To ja Ludmiła !
~Nic nie pamiętam ....
~Ohhhhh. Chodźmy do kawiarni i Ci wszystko przypomne. A jak ci sie układa z Lajonem ?
~Jakim Lajonem ?
~No bo Alex próbował go wrobić w próbe gwałtu, ty się o tym dowiedziałaś i z nim natychmiast zerwałaś i teraz jesteś z Leonem.
Nagle sobie wszystko przypomniałam. Pamiętam, że pokłóciliśmy sie z Leonem, on wyszedł, a zaraz potem zadzwonił dzwonek a potem nastała ciemność.
~Gdzie mieszka Leon ?
~Lajon mieszka trzy ulice stąd. Na wolińska69 (od aut. jest to wymyślona ulica)
~Musze tam jak najszybciej pojechać.
Lu przepraszam cie ale musze.
~Spoko zdzwoniły się. Ciao Vivi
Pożegnałam sie i od razu skierowałam sie do domu Leona. Zapukałam do drzwi. Po chwili otworzyły się i zobaczyłam......

ALEX
Przed chwilą wròciłem z pracy. Violetty nie ma i nie zbyt mnie interesuje gdzie jest. Ale najważniejsze ze nie ma co jesc. Co za głupia baba nawet nic nie ugotowała
LARA
Właśnie chciałam obejrzeć nagranie z mojej i Leona upojnej nocy. Czemu kamera nie chce mi się włączyć ?! No do jasnej ciasnej. Podłączyłam ją do kontaktu. Przeglądam wszystkie nagrania i nie ma zadnego nagranie z tamtego dnia. Cholera !! Alex mnie zabije !!!

************************************
ROZDZIAŁ VII- VII KOMENTARZY

JEDEN ZNAK, JEDNO SŁOWO TO UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY.

KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ

ZAJMOWANIE MIEJSC-NAPISZ MI W KOMENTARZU

PS. PRZYPOMINAM O KONKURSIE !

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie ma nagrania. Jaka ona jest głupia. Tylko, że Viola pewnie jakoś się dowie. Może Leon sam się przyzna? Ehhh będzie źle. Przeczuwam to.
      To była Lu. Wszystko jej powiedziała. Viola poszła do Leona, ale kogo ona tam zobaczyła? Jego? Aż tak strasznie wyglądał?
      Zajebisty.
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Lara nie ma nagrania, ale ona tempa. Leon spał z Larą, a V z Alexem. Są kwita. Przez Lu sobie przypomniała kim jest Leon. Wielkie dzięki Ludmiła.
      Violetta poszła do Leona, ale kogo zobaczyła? Jego? Może się nie ogolił? :D
      Rozdział cudowny i czekam na next.
      Pozdrawiam Patty;*
      Buziaczki:*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cudowny z wielkim ❤
      Violetta spotyka Lu.Ludmi przypomniała Violi o Leonie;D
      Numer domu 69😏Przypadek że mieszka tam Leon?
      Lara nie ma nagrania z tamtej nocy?Ohhhh jak ja jej nie lubię.
      Ciekawe co zrobi teraz Violetta?Już umieram z ciekawości.
      Cudeńko kochana;*
      Czekam na next
      Buziaczek dla ciebie💋‍
      Diana

      Usuń
  4. Znowu dopiero po czasie odkryłam naprawdę świetny blog ❤
    Zaraz nadrobię zaległości, ale tą perełkę już i tak przeczytałam *-*
    Z tego co widzę, Alex i Lara planują rozdzielić Leonettę. A nawet raz im się udało. Co za podłe kreatury :p
    Viola spotyka Ludmiłę, ale jej nie rozpoznaje. Na szczęście dzięki niej wszystko się jej przypomina.
    Lara zaciągnęła Lajona do łóżka?! I jeszcze miała to nagrać? Ugh, zabić ich. Spalić na stosie.
    Nikt nie może rozdzielić mojej Lajonetty ;-;
    Ale oczywiście Lara jest tak durna,że nawet nie potrafiła włączyć tej kamery :') Cóż za inteligencja...
    I tak czuję,że V się dowie. Kłamstwa zawsze wychodzą na jaw. Wolałabym,żeby Verdas sam się przyznał. Może mniej ją to wtedy zaboli. Ale nie będzie miło...
    Nie mogę się doczekać nexta ❤
    Na pewno zostanę tu na dłużej :)

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny post. Violetta spotyka Ludmiłę i mówi gdzie jest Leon, pewnie do niego pojedzie i wtedy dowie się o wszystkim. Naszczęście nie ma dowodów bo nic się nie nagrało ,ale przecież mam nadzieje ,że on jej nie okłamie.
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo;*
    Vils spotokyka Lu
    Lara nie ma nagrania
    Yeaaa
    Czekam na next

    Buziam;*
    Tila

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Dodasz kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  8. Plose o next *.*
    *robi oczka szczeniaczka*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak fajnie ze ta zdrada sie nienagrala a lu powiedziala violi o Leonie ! Nie wpadłabym na to ze to Ludmila

    OdpowiedzUsuń