Translate

13 czerwca 2016

Poraz kolejny: Zajmowanie miejsc.

Hej, 
pewnie was już nudze z tym tematem. Ale teraz chce oznajmić, że postanowiłam, że kto nie wróci na swoje miejsce (chodzi oczywiście o te, które ja zajmuje) przez 3 rozdziały nie zajmuje mu już miejsca. 

Wiem ze sie powtarzam, ale napiszcie mi ze teraz macie jakieś problemy. Nie macie czasu komentować. Ja to rozumiem i przestane na jakiś czas zajmować. Tak jak to zrobiła Ami napisała, ja zrozumiałam i tyle. I jak mi napisze ze mam zajmowac to zaczne znów zajmować. 

Co do rozdziału. Pojawi się dzisiaj wieczorem, bądz jutro rano. Dlaczego tak późno ? Jestem na badaniach kontrolnych w szpitalu.

PRZYPOMINAM O KONKURSIE

Ta notka nie miała nikogo urazić :) 

Pozdrawiam 
Buziaki 😘😘
Alexi 😍😍

Ps. Zapraszam do zakładek :)

5 komentarzy:

  1. A myślałam ,że dodałaś rozdział. No trudno. Trzymaj się i oczekuje rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Alex. Czy mogła byś zajmować mi miejsca pod rozdziałami. Bo tak będzie mi łatwiej. Będę wdzięczna. A co do rozdziału. Czekam niecierpliwie. Buziaki Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na rozdział kochana❤️‍
    Buziaczek dla ciebie😘

    OdpowiedzUsuń