Translate

10 czerwca 2016

05. "Violetta ?"

LARA
Podeszłam do baru.
~Hej Leoś
~Ta hej
~Stało się coś ?~
~Po za tym że Violetta mnie zostawiła to nic.
Ohh mój biedaczek. Teraz jeszcze bardziej trzeba go upić i zaciągne go do łóżka. Poprosiłam barmana o dwa nocne drinki. Podsunełam mu alkohol. Bez wahania wypił jednym duszkiem. I tak piliśmy, raczej on pił a ja jedynie udawałam że pije. Był już ledwie przytomny. Usiadłam mu na kolanach i zaczęłam go namiętnie całować. Bez zasanowienie co robi zaczął oddawać moje pocałunki.
~Jedziemy do mnie ?
~Oczywiście kocico
Udaliśmy sie do wyjścia. Kiedy byliśmy już u mnie zaczeliśmy sie rozbierać, a raczej ja go rozbierałam i siebie przy okazji. Dobrze ze włączyłam wcześniej kamerę.

NASTĘPNEGO DNIA
LEON
Obudziłem się z wielkim kacem. Dopiero po chwili skapłem sie ze nie jestem u siebie w sypialni. Chwila ! Przecież to sypialnia Lary !! O cholera ! Spojrzałem pod pierzyne. Byłem nagi. Szybko sie ubrałem i udałem sie do mojego domu. Teraz czuje sie jakbym zdradził Violette. Ale ona mnie zostawiła. Ale w głębi serca czuje że ona naprawde mnie nie zostawiła. Po moich przemyśleniach udałem sie do łazienki gdzie wzięłem prysznic i sie przebrałem. Zaraz potem udałem sie do parku.

VIOLETTA
Ze względu na to ze Alex poszedł do pracy, poszłam do łazienki gdzie załatwiłam poranną rutynę. Po tych czynnościach udałam sie do parku. Spacerowałam sobie spokojnie, kiedy nagle usłyszałam jakiś dziwny znajomy głos.
~Violetta ?
Odwróciłam sie i zobaczyłam
************************************
Hello !! Ktoś mnie pamięta ?
Powracam z nowymi rozdziałem !
A w nim:
~Lara zaciągneła go łóżka
~Leon zdradzil Violette i czuje ze Violetta tak naprawde z nim nie zerwała
~Violetta wybiera sie do parku gdzie spotyka tajemniczą osobe. Kto to moze byc ?
Może zgadniecie...

Mam już napisany następny rozdział więc komentujcie.

ROZDZIAŁ VI- VI KOMENTARZY

KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ

JEDEN ZNAK, JEDNO SŁOWO TO UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY

ZAJMOWANIE MIEJSC= NAPISZ MI W KOMENTARZU

Żegnam się z wami
Dobranoc 😘😘😪❤❤
Kocham
Alexi 😍😘😍

Ps. PRZYPOMINAM O KONKURSIE !!

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że dodałaś nowy rozdział. 😀
      Leon przespał się z Larą. Ehhh chłopie coś ty narobił. Będzie źle. Ojj bardzo źle.
      Viola wyszła na spacer. Kogo spotkała? Leona? A może jakąś przyjaciółkę?
      Zajebisty.
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Rozdział cudowny ;)
      Chciałabym byś przestała narazie mi zajmować miejsca.
      Mam problemy i sama nie wyrabiam ze swoim blogiem.
      Także narazie mi nie zajmuj ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cudowny rozdział.
      Chyba to Lu spotkała?
      Lecę dalej czytać.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Rozdział cudowny kochana❤
      Leon przespał się z tą...jakby to delikatnie ująć?Nie będę się powstrzymywać.Co z sucz!?Ohhh Leon jej uległ;(
      Jego serce wciąż pamięta o Violi...kochany ale i tak jestem na niego zła za tą akcje w klubie.Violetta i Leon poszli do parku.Przypadek?Oni nawet myślą tak samo awww💕
      Rozdział genialny*-*
      Czekam na next
      Wielki buziaczek dla ciebie😘😘😘
      Kocham
      Diana

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Witaj! Komentuje z innego konta ponieważ tamte mi się usunęło

      Ale rozdział zarąbisty. Pewnie ta osoba to Leon. Nie mogę się doczekać rozdziału.

      Pozdrawiam Tajemnicza sweet:*

      Usuń
  6. Cudowny rozdział. Ta Lara to wredna i głupia małpa. Kim może być tajemnicza osoba w parku Alex?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuduś;*
    Leon ty debilu!!
    Ja nie mogę...
    Ugh...
    Lara...
    Szkoda słów
    Czekam na next

    Buziam;*
    Tila

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny !!!
    Zawsze piszesz pelne akcji
    Szybko sie czyta i ekscytuje na końcu pozostawiasz w napueciu

    OdpowiedzUsuń