Translate

06 czerwca 2016

FAJNIE JAKBYŚ PRZECZYTAŁ/ A !

Hej.
Co by tu powiedzieć ...
Dawno mnie nie było...
Powodem jest ze byłam w szpitalu. Jeśli kogoś to naprawde interesuje może do mnie napisać- kasiastoessel2008@interia.pl. Nie miałam dostępu do laptopa. A na telefonie bardzo trudno pisać. Teraz powracam i rozdział V pojawi się 10.06.



Chce porozmawiać o zajmowaniu miejsc.
Dużo osób mają zajęte miejsca pod rozdziałem i nie wraca. Ja rozumiem koniec roku więcej nauki, brak czasu. Możecie mi napisać żebym nie zajmowała wam miejsc na razie, bo teraz nie macie czasu. Kiedy znowu mi napiszecie w komentarzu, zebym zaczeła zajmować wam miejsce to znowu zaczne. TUTAJ RÓWNIEŻ CHCE PODZIĘKOWAĆ WSZYSTKIM TYM KTÓRZY KOMENTUJĄ.



Trzecia sprawa.
Czy ktoś zamierza wziąść udział w konkursie. Jeśli sądzicie że macie zbyt mało czasu albo jeśli nie chcecie brać udziału i mam zlikwidować konkurs, ja nie gryze.Na razie nie dostałam żadnej pracy.




Więc to chyba wszystko.
Do zobaczenia ! Do piątku !!
Kocham
Pozdrawiam
Alexi 😘😍

2 komentarze: