Translate

25 maja 2016

KONKURS

Hej, stwierdziłam, że zorganizuje konkurs ma one shota.
1. One shot musi być napisany własno ręcznie. Jeśli odkryje, że ktoś skopiował z innego bloga to nie bierze udziału w konkursie.
2. One shot mógł być już udostępniany na waszych blogach.
3. One shot nie musi być o parach z Violetty.
4. One shot nie musi być długi. Liczy się jakość a nie długość.
5. Każdy może wziąść udział, nawet anonimy.
6. One shot powinnien zawierać tytuł
7. One shot może być o tematyce +18.
8. Musze dostać przynajmniej 4 prace.
Teraz nagrody:
I MIEJSCE:
Promowanie bloga przez 2 miesiące, przeczytanie 5 rozdziałów przed opublikowaniem. Możliwość napisania rozdziału.
II MIEJSCE
Promowanie bloga przez 1 miesiąc. Przeczytanie 4 rozdziałów przed opublikowaniem. Możliwość napisania ze mną rozdziału.
III MIEJSCE
Promowanie bloga przez tydzień. Przeczytanie 3 rozdziałów przed opublikowaniem.
WYRÓŻNIENIA
Przeczytanie 2 rozdziałóe przed opublikowaniem.

Prace trzeba wysyłać na kasiastoessel2008@interia.pl do 24.06.2016r do godziny 00:00. Prosze żeby napisać mi adres do bloga, swój podpis bądz pseudonim. Trzeba równiż napisać mi pod najwcześniejszym postem, że one shot został wysłany. Jeśli nie odpisze w zaciągu 3 dni prosze wyslać 2 raz.
Jeśli ktoś ma pytanie może napisać w komentarzu. Spokojnie ja nie gryze :)

Pozdrawiam
Kocham
Alexi

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Witaj Alexi!
      Twojego bloga czytam od dziś. Mogę powiedzieć, że...nie umiem wyrazić tego jaki jest ten blog! Jest po prostu fantastiko ♥. Możesz mi zajmować miejsce? Jak byś mogła to pisz mnie jako: ~~♥~~
      Może wezmę udział.
      Kiedy next? Ja już się nie mogę doczekać!

      Pozdrawiam Migotka ~~♥~~
      P.S ~~♥~~ to mój znak rozpoznawczy.

      Usuń