Translate

16 maja 2016

03. "Rozbita szyba ?"

ROZDZIAŁ DEDYKUJE MADDY :**  DZISIAJ ZAŚNIESZ ? 😂
Leon
Kiedy wszedłem do sypialni zobaczyłem rozbitą szybe, oraz siedzącą na podłodze placzącą Viole, a obok niej znajdował się kamień owinienty kartką.
Gdy już podniosłem kamień to odczytalem treść kartki:
Rozbita szyba ? Bardzo mi przykro. To nie koniec zmartwień. To dopiero początek.
Teraz już wasz największy koszmar.
Od razu podszedłem do Vilu.
- Trzeba iść z tym na policje, muszą zapewnić ci ochronę.
- Nie Leon, nie jeśli ten ktoś dowie się, że poszliśmy na policje to bedzie jeszcze gorzej.
- Czyli widze że nie dbasz o swoje bezpieczeństwo. Myślałem, że jesteś bardziej odpowiedzialna.
- Bo jestem.
- Właśnie widze
- Chcesz się teraz o to kłócić ?!
- Sama tą kłótnie zaczęłaś !!
- Ja ?! Najlepiej na mnie wszystko zwalić !!
- Znalazło się niewiniątko !!
Po tych słowach wyszedłem.Martwie sie o nią a ona nawet nie wie jakie niebezpiczeństwo jej grozi. W każdej chwili może ją ktoś zaatakować. Nigdy bym sobie tego nie wybaczył. Zaczęłem kierować się w strone parku.
Violetta
Kiedy Leon wyszedł zalałam sie jeszcze bardziej łzami. Ja rozumiem, że sie o mnie martwi. Ale jeśli ten ktoś dowie sie ze poszliśmy na policje bedzie sie jeszcze bardziej mścić. Po 10 min. ktoś zadzwonił dzwonkiem do dzwi . Gdy otworzyłam drzwi ktoś uderzył mnie w głowe. Nic potem nie widziałam. Po prostu straciłam przytomność.
************************************************
Hej, hej !
Rozdział jak każdy inny.
A w nim:
Rozdbite okno,
Groźby od kogoś, ale tylko ja wiem od kogo,
Kłótnia Leonetty,
I na koniec porwanie Vilu
Ale, żeby był next to musi być odpowiednia ilość komentarzy
ROZDZIAŁ III- VI KOMENTARZY
KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ
JEDEN ZNAK, JEDNO SŁOWO TO UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY :)
PS. MIEJSCE POD ROZDZIAŁEM=NAPISZ MI O TYM W KOMENTARZU
Kocham
Alex ♥♥

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kto to jest??? Kurde.
      Pokłócili się. Leon gdzieś poszedł. Viola zaatakowana. Oby nic jej się nie stało.
      Idioto gdzieś ty poszedł.
      Boski.
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
    2. Weź mnie strzel w łeb. Nie zauważyłam dedykacji 😂😂😂
      Dziękuję skarbie! ❤
      Ehhh to moje roztargnienie 😂😂

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mój Leoniasty ?!?! Poootwór! Kurde zabije Się tyle akcji że po 5 rozdziale pójdę do psychiatryka. :D
      Rozdział Cuuudowny ;)
      Czekam na nexcika ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miejsce :)
      Rozdział jest cudowny
      Perełka ^^
      Kto porwał Violke? Alex?
      Leonetta się pokłóciła. Leon wyszedł i nie będzie zadowolony jak wróci domu.
      Czekam na next.
      Pozdrawiam Patty;*
      Buziaczki😘😘😘

      Usuń
  4. Genialne z wielkim❤
    Leonetta po kłótni...
    Coś się stało Violi???
    Cudownie napisany rozdział💕
    Już wiem że nie zabraknie mnie pod żadnym rozdziałem💗
    Jednym słowem boskie❤
    Znajdzie się dla mnie miejsce?😘
    Buziak dla ciebie;*
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka ^^
    Zapraszałaś więc jestem *-*
    Rozdział perfecto <33
    Jak każdy inny ;D
    Jeżeli można to prosiłabym o zajmowanie miejsca xD Jeżeli to nie problem :)
    Czekam na next :3
    Kocham
    Całuje
    Pozdrawiam ;*
    Natalka ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Kłótnia leonetty ???!!!!!! Jak ty mogłaś ? Foch forever
    I jeszcze mi ją porywasz ?

    OdpowiedzUsuń