Translate

15 maja 2016

02. "Ciesz się tym szczęściem póki możesz"

ROZDZIAŁ DEDYKUJE WSZYSTKIM, KTÓRZY SKOMENTOWALI POPRZEDNI ROZDZIAŁ. DZIĘKUJE :***

Violetta
Po chwili przyszedł SMS. Jego treść mnie przeraziła.......
"Widać, że jesteś szczęśliwa. Ciesz się tym szczęściem póki możesz. Uważaj, żeby nic Ci się nie stało.
Twój największy koszmar słonko :**"
Do moich oczy zaczęły napływać łzy. Komu przeszkadza, że jestem teraz szczęśliwa ? Alex'owi ? Nigdy nie miałam wrogów. Ale jeśli już miałam zawsze się godziłam z tą osobą. Leon po chwili zauważył, że płacze. Kiedy zobaczył treść SMS od razu mnie przytulił i zaczął głaskać po włosach. Gdy już się uspokoiłam poszłam do łazienki, gdzie wykonałam poranne czynności po czym zeszłam na dół. Już na schodach można było czuć piękny zapach naleśników.
-Dzisiaj pojadę do Alexa po swoje rzeczy.
-Pojadę z tobą. Boje sie o Ciebie, że coś Ci się stanie.
-Ale ty dzisiaj nie masz dyżuru ?
- Mam wolne tak jak ty.
Po naszej krótkiej rozmowie, zaczęliśmy jeść śniadanie.
Leon
Kiedy przeczytałem tego SMS'a zacząłem bać się o Vilu. Jeśli ten anonim coś zrobi Vilu to sobie tego nigdy nie wybacze. Nagle usłyszałem wielki huk w sypialni. Kiedy weszłem do sypialni zobaczyłem.......

************************************************
Hello misiaki,
Tak oto prezentuje się II rozdział historii.
Jest troche nudny( czytaj Bardzo Nudny )
Więc mały szantaż:
Rozdział III- 5 KOMENTARZY ( nie biore pod uwagę, dwóch komentarzy od jednej osoby oraz moich )
KOMENTYJESZ=MOTYWUJESZ
JEDEN ZNAK, JEDNO SŁOWO TO UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY


Ps. ZAJMOWANIE MIEJSC=NAPISZ MI W KOMENTARZU

Alex ♥♥

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Noe kończ mi w takich momentach i to o tej godzinie, bo nie będę mogła w nocy spać. Teraz pewnie powiesz to nie czytaj o tej godzinie, ale co ja poradzę jak mnie korci? 😂😂

      Cuuuddooowny :* ❤
      Co z Violą? Co jej jest? Co to był za huk? Coś jej się stało? A może tylko coś upadło? Może zemdlała?

      Dyżur? Są lekarzami czy co?
      Boski.
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
    2. Tak, Leon jest lekarzem, a Viola architektem ☺

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fantastico ;)
      Pieprzony SMS,jeszcze ta sypialnia,kobito dopiero początek a ty już mi zawał zapewniasz :D
      Czekam na nexcika :)

      Usuń
  3. Na początek chce zarezerwować dla mnie miejsce.
    Opowiadanie wydaje się być ciekawe. Bardzo mi się podoba.
    Od kogo ten SMS? Alex?
    A to kanalia.
    Czemu zakończyłaś w takim momencie? Nie będę mogła w nocy spać.
    Czekam na next.
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny❤️
    Prześlicznie napisany rozdział❤️
    Już nie mogę się doczekać nexta;*
    Buziaczek😘
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  5. Heejka!
    Ja również prosiłabym o miejsce :))
    Rozdział super :D
    Biedna Viola :c
    Mam nadzieje, że nic jej się nie stanie!
    A ty masz nie kończyć w takim miejscu XD
    Kocham <3
    Buziaki :**
    <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, hej!!
    Jestem i ja !!
    :)
    Zaprosiłaś mnie, więc wpadłam i przeczytałam wszystko :)
    Rozdział go cudeńko :)
    Cud, miód malinka normalnie :D
    R
    o
    z
    d
    z
    i
    a
    ł
    j
    e
    s
    t
    b
    o
    m
    b
    o
    w
    y
    B
    a
    r
    d
    z
    o
    m
    i
    s
    i
    ę
    p
    o
    d
    o
    b
    a
    Haha Oki, doki ja czekam na nexcik ^^
    Życzę wenki!!
    Ogólnie to bardzo fajny blog itp.itd.
    Hm...nwm co napisać...A no tak! Jak coś się stało Vils to ci normalnie...Znajdę cię i zniszcze! hahah
    żartuje kochana :)
    A i mi miejsce też byś mogła zająć :*
    Z góry dziękuję :* <3 ♡♡
    Czekam na next!
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szantażystko 😈
    Czyli sie pomyliłam i to pogróżki wiadomo ze od Alexa
    A co z pozwem rozwodowym ?
    Zawsze musisz konczyc w najciekawszym momencie ?

    OdpowiedzUsuń