Translate

15 lutego 2017

Liebster Blog Award #1

Cześć i czołem kluski z rosołem !
Dzisiaj przychodzę do was po raz pierwszy w historii tego bloga do blogowego LBA i odpowiem na pytania, które zadała mi Afrodytka :** z bloga [klik]. Dziękuje ci kochana :***
Przejdźmy do rzeczy:

1. Jesteś osobą, która lubi planować czy większość rzeczy robi spontanicznie?
Większość rzeczy robię spontanicznie, ale czasem zdarza mi się coś zaplanować :)

2. Jak myślisz, jak postrzegają cię inni?
Jestem osobą, która w każdej sytuacji nawet najgorszej widzi rozwiązanie. Zawsze służę pomocą, jeśli ktoś mnie o coś poprosi nigdy nie odmawiam. Często ludzie z mojego otoczenia odbierają mnie i mówią mi,że jestem przyjazną, pomocną, pracowitą dziewczyną

3. Jaki zawód uważasz za najciekawszy? 
Nigdy się nie zastanawiałam nad tym. Na pewno: lekarz, ratownik medyczny, weterynarz. Więcej narazie do głowy nie przychodzi :)

4. Jaka historia miłosna (z książki, filmu lub blogowego opowiadania) podobała ci się najbardziej?
Miłość Edwarda i Belli z książek z serii Sagi Zmierzch

5. Podaj jedną cechę idealnej blogerki.
Wytrwałość

6. Na co zwracasz najbardziej uwagę podczas czytania książek lub oglądania filmów?
Nie wiem. Na postawe bohaterów ? Nie powiem dokładnie

7. Czy masz jakieś inne zainteresowania poza blogiem?
Siatkówka

8. Cytat, który zapadł ci w pamięci.
"- A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? - spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. - Co wtedy?
- Nic wielkiego. - zapewnił go Puchatek. - Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika."

"-Puchatku? 
-Tak Prosiaczku? 
-Nic- powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę - Chciałem się tylko upewnić, że jesteś."

9. Jaka twoim zdaniem jest największa zaleta blogowania? 
Można wyrazić siebie, przelać swoje myśli tutaj, można się wyżalić i wiele innych rzeczy. 

10. Czego nauczyłaś się poprzez pisanie?
 Że co byś nie robiła znajdą się ci, którym to będzie przeszkadzać, więc nie warto się przejmować takimi rzeczami, i że trzeba iść przez życie z uśmiechem, bo jest tylko jedno.
Chodź w realu też tak jest :/

11. Co daje ci największe szczęście?   
Najbliżsi ♥

Nikogo nie nominuje przez brak czasu :/ :* 

1 komentarz: