Translate

28 listopada 2016

04. Zakochałem

Przeczytałeś/aś ? Zostaw po sobie ślad ♥


Kilka dni później
Violetta
Przez te kilka dni zbliżyliśmy się z Leonem do siebie. Nawet bardzo. Ale on traktuje mnie tylko jak siostre jego kumpla. Nic dla niego nie znacze. Co do Diego, Fede wyrzucił go na zbyty pysk, że tak to ujme. Oczywiście cały czas próbował mnie podrywać. Właśnie siedzę w kuchni i jem śniadanie, kiedy nagle wchodzi zaspany Leon bez koszulki w samych bokserkach. Ale on ma klatę. Widać że dużo ćwiczy. Posyła mi uśmiech bierze jabłko i wychodzi z pomieszczenia. Po chwili zapomnienia wracam do jedzenia posiłku. 

Leon
Kiedy wracałem z kuchni cały czas uśmiechałem się do siebie jak głupi. Po drodze spotkałem Fede który patrzył na mnie jak na głupiego. Już miałem odejść kiedy przyjaciel mnie zatrzymał.
-Co ty się tak szczerzysz jak głupi ?
Bo się zakochałem w twojej siostrze ? Taka odpowiedz wystarczy ? Nie no żartuje, zabiłby mnie za to. 
-A nie mogę ? Przeszkadza Ci to ?
-Nie oczywiście, że nie. Leon nie znamy się od wczoraj, zakochałeś się ?
Spojrzałem na niego zaniepokojonym i dziwnym wzrokiem
-Nie no co ty. Powaliło cię ja i miłość ? To nie dla mnie
- Oj Leon widzę, że coś kręcisz. A tak wogle prosiłem, żebys nie chodził bez koszulki kiedy mieszka z nami moja siostra.
-No przepraszam, przed chwilą wstałem. 
-Dobra Leon mam do ciebie sprawę
-Słucham 
-Dzisiaj wieczorem mam lot do domu. Muszę streścić rodzicom zachowanie Violetty. Proszę cię, abyś na nią uważał. 
-Luz, będzie dobrze na ile jedziesz ?
-Na tydzień, jak będzie sie cos dzialo od razu do mnie dzwonisz. Jasne ?
-Jak słońce brachu 
-Ty sobie uważaj przyjacielu. 

Violetta
Podsłuchałam rozmowę chłopaków i opracowałam plan. Dzisiaj uwiodę Leona. Tak właśnie. Ktoś musi zrobić ten pierwszy krok, czuje, że on coś do mnie czuje (od aut. ten kawałek jest genialny xDD).  Teraz tylko przygotować kilka rzeczy i trzeba czekać aż Fede pojedzie na lotniskp. 
***
Witam was kochani w jakże zimny wieczór :0
Brakowało jednego komentarza
Tym razem odpuszę ale następnym razem rozdział pojawi się w weekend kiedy wybije odpowiednia ilość komentarzy
A teraz przejdzmy do rozdziału:
Diego zniknął ale czy na długo to tylko ja wiem :D
Vilu chce uwieść Leona ale czy to jej się uda ?
Lajon się zakochał w Vilu z wzajemnością
To tyle na dziś :)
Dobranoc :****
Alexi ♥♥

Rozdział 05- 6 komentarzy
Chcesz aby zajmować ci miejsce pod rozdziałem ?
Napisz mi o tym w komentarzu :)
Skomentuj to naprawdę mnie motywuje do dalszego działania :)

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hejka.
      Cudeńko.
      Masz rację jest zimno...
      Czyżby Diego planował wielki powrót
      w stylu porwanie Vils pod nieobecność Fede?
      Leon się zakochał... Leon się zakochał...
      Jak Violetta go uwiedzie,
      to będzie się działo.
      Ciekawe jak zamierza to rozegrać...
      Może zwykłe uśmiechy, muśnięcia dłoni?
      Jeżeli Federico się dowie o tym, co zaplanowała Violetta, to Leon leży już martwy i po usunięciu pewnej części ciała męskiego :)
      To dopiero się zacznie...
      Perełka.
      Wpadniesz do mnie?

      Pozdrawiam
      Miss Blueberry

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy jej się uda go uwieść.
      Jeżeli tak to zapewne będzie miało to jakoś konsekwencje.
      Federacja jedzie do rodziców.
      Zostają sami. Ojj będzie się działo.
      Cudowny.

      Maddy ❤

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Świetny rozdział.
      Leon tak sobie chodzi na samych bokserkach 😂
      Trzeba trzymać się teori Violi
      "czuję, że on coś do mnie czuje" 😀 kocham to
      Buziaki 😘😁

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Przybyłam.
      Cudowny rozdział.
      Kocham to opo.
      Jestem ciekawa co się wydarzy pod nieobwcność Federica.
      Kocham i Czekam na nexta.
      Viola Blanco.
      Ps.Jak chcesz to wpadnij do mnie na bloga.

      Usuń
  5. Gorąco się robi. Fede znika z horyzontu, a Viola już pokazuje różki. Leon, czy Ty wiesz co Cie czeka :) Ale i tak ich relacja fajnie się zaczęła, tak przyjacielsko, a to dobra podstwa :)

    OdpowiedzUsuń