Translate

22 października 2016

Prolog


-To była tylko zwykła impreza ! Nic nikomu się nie stało. Jak zwykle czepiacie się wszystkiego. Nie dziwie się, że Fede wyjechał 
Federico to mój starszy brat. Wyjechał na studia do Meksyku. Żadko kiedy przyjedża. Nie dziwie się mu. 
-Właśnie,że sie stało. Razem z mamą ustaliliśmy że na wakacje pojedziesz do niego i tam spędzisz te dwa miesiące. Federico będzie nas o wszystkim informować. Jak coś przeskrobiesz wyślemy cię do szkoły z internatem. Więc się pilnuj młoda damo
-Nie możecie mi tego zrobic.
-Owszem możemy. Jesteśmy twoimi rodzicami a ty już przesadzasz
-Mamo zrób coś 
Po moich polikach drogę kreślą łzy. Oni mi tego nie mogą zrobić
-Violetta to dla twojego dobra. Jutro wieczorem masz samolot, idz się spakuj
Nienawidze ich. Tak dla mojego dobra pewnie yhy. Chcą się mnie pozbyć. Mają mnie dość. Super


***
Tak o to prezentuje się prolog. 
Mam nadzieje, że wam się spodobał :)

Jest jeszcze jedna sprawaa.
Od nowa będę zajmować miejsca, więc kto chce to pisać w komentarzu :)
To tyle :*
Dobranoc ♥♥

Im więcej komentarzy tym szybciej rozdział :)

Alexi ♥♥

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Witam.
      Przecudowny prolog.
      Brat Violetty - Federico wyjechał na studia do Meksyku.
      Violetta tam jedzie i pozna Leona.
      Ciekawi mnie, jak się poznają.
      Czy Leon będzie dobrze traktował Violettę?
      Poproszę o miejsce.
      Wpadniesz do mnie?

      Pozdrawiam.
      Miss Blueberry

      Usuń
  2. Cudownie się zapowiada.
    Już się pozbyli V.
    Niech zgadne? Pojedzie do Federico i tam pozna Leona? Może to nawet jego przyjaciel i razem mieszkają?
    Proszę o miejsce;**

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się po prostu cudownie ❤

    Biedna Viola,jej rodzice chcą ją wysłać do internatu jeżeli coś przeskrobie.
    Zero wsparcia więc się nie dziwie,że Fede wyjechał.
    Federico studiuje w Meksyku i jeżeli moje podejrzenia się sprawdzą to właśnie tam pozna Leona.
    Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału.
    Oczywiście nie może zabraknąć miejsca dal Dianki pod tak cudowną historią;*

    Diana

    OdpowiedzUsuń