Translate

25 czerwca 2016

WYNIKI KONKURSU

Na samym początku chciałabym podziękować wszystkim, którzy wzieli udział w konkursie. Miałam przeczucie, że konkurs będzie odwołany, a tu nie ! Zaskoczyliście mnie i to bardzo ! Bardzo trudno było podjąć decyzje. Nie wytypowałam wyróżnień z powodu takiego, że nie mogłam się zdecydować. Wszystkie prace były cudne. Te osoby, które nie mają I,II,III miejsca niech napiszą mi na poczte, bo mam dla nich również niespodzianke. Teraz przejdźmy do wyników:






I MIEJSCE: Eva Eva z one shotem DO DWÓCH RAZY MIŁOŚĆ. 
Twoje nagroda:
Promowanie bloga przez 2 miesiące, przeczytanie 5 rozdziałów przed opublikowaniem. Możliwość napisania rozdziału.  Wiem że nie posiadasz bloga, ale się przymierzasz. Napisz mi w komentarzu jak założysz to wtedy zacznę promować. Chyba że nie będziesz zakładać możesz napisać 2 rozdziały, albo wybrać jakąś inną nagrode. GRATULUJE !! 

II MIEJSCE: Dianaxox z one shotem POŻEGNANIE 
Twoja nagroda: 
Promowanie bloga przez 1 miesiąc. Przeczytanie 4 rozdziałów przed opublikowaniem. Możliwość napisania rozdziału (od aut. zmieniłam)
GRATULUJE !!

III MIEJSCE: Patty :* Super z one shotem PIĘKNA I BESTIA 
Twoja nagroda:
Promowanie bloga przez dwa tygodnie (od aut.zmieniłam). Przeczytanie 3 rozdziałów przed opublikowaniem.Możliwość napisania rozdziału (od aut. zmieniłam) GRATULUJE !!

Jeśli dziewczyny chcecie napisać rozdział proszę napisać mi w komentarzu ! 
Rozdziały będę wam wysyłać zaraz po napisaniu ! 

A ja wszystkim gratuluje i zapraszam osoby które nie zostały wymienione na pocztę kasiastoessel2008@interia.pl  

5 komentarzy:

  1. Dziękuję
    Co do napisania rozdziału to nie dam rady tego zrobić. Mam nadzieję, że się nie gniewasz.
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,dziękuję,dziękuję kochana 😃
    Możliwość napisania rozdziału *-*
    Umieram ze szczęścia ^^
    Buziaczek dla Ciebie 😘 😘 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo dziewczyny! ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny serdecznie gratuluję, zdążyłam przeczytać już Wasze opowiadania i naprawdę bardzo mi się podobały.Jestem w tym towarzystwie świetnie piszących utalentowanych dziewczyn jeszcze "zielona" tym bardziej bardzo się cieszę, że tak doceniłaś moje opowiadanie. Pracuję nad swoim blogiem i mam nadzieję, że najpóźniej do połowy lipca uda mi się ruszyć bardzo dziękuję za możliwość napisania rozdziału jednak, proszę nie poczuj się urażona, ale nie dam rady, ponieważ pracuje nad swoimi dwoma kolejnymi opowiadaniami- z przyjemnością jednak będę czytać kolejne rozdziały w Twoim wykonaniu. Jeszcze raz serdeczne GRATULACJE:)

    OdpowiedzUsuń