Translate

24 czerwca 2016

09. "Rozprawa sądowa"

ROZDZIAŁ DEDYKUJE MADDY I PATTY :* SUPER ! DZIĘKUJE ZE KOMENTUJECIE KAŻDY ROZDZIAŁ !

TERAZ ZAPRASZAM DO ROZDZIAŁU ;*** MAM NADZIEJE ZE SIĘ SPODOBA !



Violetta
Kiedy wstałam rano, nie było koło mnie Leona. Zeszłam na dół z nadzieją, że go tam zastam, ale się myliłam. Na blacie leżała kartka:

Musiałem wcześniej wyjść do pracy. Nie obudziłem Cię, bo słodko spałaś, śniadanie czeka na ciebie w lodówce. Postaram się wrócić jak najwcześniej. Kocham Cie, Leon :*

Otworzyłam lodówkę, gdzie zobaczyłam sałatke, Mniam. Kiedy zjadłam posiłek, poszłam na górę gdzie załatwiłam poranne czynności.

2 godziny później
Gdy oglądałam spokojnie telewizor, usłyszałam dźwięk przychodzącego SMS'a. 

Od: Leoś <33
Panno Violetto, czy ma pani czas dzisiaj wieczorem ? Może chciałaby pani spędzić ten czas ze mną 

Do: Leoś <33
Mam dzisiaj wieczorem czas, panie Verdas. Proponuje pan coś konkretnego ?

Od: Leoś <33
Kolacja  przy świecach, tylko pani i ja. Zgadza się pani na tą propozycje ?

Na mojej twarzy widniał szeroki uśmiech. Żartować mu się zachciało. 

Do: Leoś <33
Zgadzam się. O której mam być gotowa, panie Verdas ?

Od: Leoś <33
O 16 kończę dyżur, więc bądź gotowa :*

Szybko odpisałam, po czym pobiegłam do garderoby szykować strój. Wybrałam czerwoną sukienke, do tego czarne szpilki i uzupełnieniem stylizacji była piękna biżuteria od Leona. 

Następnego dnia 
Leon
Obudziłem się po 7. Wczorajsza kolacja mineła nam bardzo przyjemnie. Popatrzyłem na Vilu, która była z całe siły do mnie przytulona. Wygramoliłem się z jej ramion, nie budząc jej przy tym. Kiedy wykonałem poranne czynności i zjadłem śniadanie pojechałem do pracy. Kiedy przekroczyłem próg szpitala od razu były jakieś papiery do podpisania. Zapowiada się długi dzień,
                                                                       ***
Jest już po 20, a ja dopiero wracam do domu. Dzisiaj miałem ciężki dzień, Najpierw jakaś babcia, która twierdziła ze musi być operowana, potem 6-godzinna operacja i na sam koniec zapalenie wyrostka 13-letniej dziewczynki.
-Kotek, gdzie jesteś ?
-W salonie !



Szybko tam poszłem. Vilu oglądała jakieś romansidło.
-Co dzisiaj robiłaś ?
-Byłam u adwokata i wyznaczyłam termin rozwodu.
-Miałem z tobą o tym porozmawiać. Na kiedy wyznaczyłaś termin ?
-15 lipca będzie rozprawa
-Okej. Myślałem nad wakacjami...
-I co wymyśliłeś ?
-Że moglibyśmy pojechać do Portugalii (od aut. Ja też chce !)
-Jak dla mnie ok.
-Trzeba podjechać do biura podróży

Trzy tygodnie później 
Violetta
Właśnie kończy się rozprawa sądowa. Jeszcze tylko przyjdzie sędzia ogłosi co zdecydował i mam nadzieje, że do domu wróce jako Castillo. Leon siedzi koło mnie i trzyma mnie za rękę. Alex patrzy na mnie z nienawiścią. Tydzień po zamknięciu go i tej s**i poszłam na policje i złożyłam doniesienie na nich. Okazało się, że więcej osób przetrzymywali. Moje przemyślenie przerwał głos zastępcy sędziego (od aut. nie wiem jak profesjonalnie się to nazywa :-D, jak ktoś wie to niech napisze w komentarzu,prosze)
-Proszę wstać, sędzia idzie
-W ..... (od aut. nie bede całego tego wypisywać) ogłaszam że pan Alex i pani Violetta nie są już małżeństwem.
Odetchnełam z ulgą. Nareszcie. Spojrzałam na Leona. Uśmiechnął się do mnie. Oczywiście odzajemniłam uśmiech. Wyszliśmy z sali rozpraw, po czym pojechaliśmy do domu




*********************************************************************************
Hello misiaki !|
Wreszcie wakacje co nie ?
Czerwony pasek jest ? Ja mam :) (ta radość)
I jak wam się podoba to coś wyżej ?
Mi tak średnio :)
Ale nie przedłużając
Aha !
Zapraszam do zakładek
Wyniki konkursu pojawią się jutro wieczorem, ale jeszcze macie czas do 24:00


ROZDZIAŁ X- X KOMENTARZY

KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ

JEDEN ZNAK, JEDNO SŁOWO TO UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY

ZAJMOWANIE MIEJSC= NAPISZ MI O TYM W KOMENTRZU

Bajo
Alexi ♥☻




17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dedykacje;* ❤

      Viola nareszcie wolna. Rozwiodła się z Alex'em. Ufff jaka ulga.
      Leon zabrał ją na kolacje. Teraz jak nic trzeba czekać na oświadczyny 😀
      Ciekawe kiedy Leosiek się zbierze.
      Jak narazie w pracy ma niezły nawał roboty. 😁 życie lekarza.

      Cudowny!
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czy każdy musi mi przypominać, że ja jeszcze nie mam wakacji? Płakać mi się chce. Popierdolone Niemcy.
      Ja dopiero mam od 15 lipca wakacje.
      Dziękuję za dedykację.
      Rozdział cudowny.
      Violetta jest wolna od Alexa :)
      To teraz pewnie będą przygotowania do ślubu z Leosiem.
      Czekam na next.
      Pozdrawiam Patty;*
      Buziaczki😘😘😘

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cudowny rozdział kochana ❤️
      Leon jest taki uroczy *-* Kolacja przy świecach awww kochany 😍
      Widać, że zależy mu na Vivi.Oby zawsze się tak starał.
      Rozprawa o rozwód się udała.
      Piszcze ze szczęścia 😃
      Wspaniały
      Cudowny
      Genialny
      Jednym słowem perełka;*
      Kocham bardzo,bardzo,bardzo ❤️

      Czekam na next;**
      Buziaczki kochana 😘 😘 😘
      Ps; Wysłałam jeszcze raz prace z małymi poprawkami.Mam nadzieje, że doszła ;)

      Diana

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witaj droga Alexi. Rozdział jak zawsze cudowny. Cieszy mnie to że Viola i Alex się wreszcie rozwiedli. Nareszcie leonetta może być szczęśliwa. Czekam na next. Buziaki Viola.

      Usuń
  5. Cudowny jak zasze..
    Widze ze wzielas fo serca rade Natalii lynch i zmienilas wygląd rozdziału i nawet dodalas gify ! Jestem mega zadowolona z rozwodu violi
    Teraz czekam na ślub leonetty

    OdpowiedzUsuń