Translate

20 czerwca 2016

08. "Mam mężczyznę daltonistę"

LEON
NASTĘPNEGO DNIA
~Misia budzimy się
~Jeszcze chwila
~Kotuś bo nam śniadanie wystygnie
~A co dobrego przygotowałeś ?
~Jak wstaniesz to się słońce dowiesz
~Ale Leoś
~Wstawaj leniu... Czekam w kuchni
                             ***
~Pyszne to twoje śniadania. Powinneś mi częściej gotować
~Dla mojej królowej wszystko. Masz dzisiaj wolne ?
~Nie na 12 idę do pracy, a ty ?
~Zaraz wychodzę. O której kończysz ?
~O 18.
~Przyjadę po ciebie i pojedziemy do domu
~Okej.
~Dobra słońce. Pa
~Pa
~Kocham Cię
~Ja ciebie też
                            ***
~To jak jedziemy do restauracji ?
~Do restauracji ? Ja wole coś w domu zjeść
~Do maka ?
~Do maka
                             ***
Lara
Do środka wparowali policjanci.
~Ręce do góry !
Mężczyźni zakuli nas w kajdanki.
~Ale o co chodzi !?
~Handel narkotykami, przetrzymywanie osób wymieniać dalej ?
~K***a
~Jakieś 20 lat w więzieniu. Pasuje ?
~Tsa
                                ***
LUDMIŁA
~Federico !!
~Biegnę złotko !
~Który lakier wybrać
~Ten różowy co trzymasz w ręce
~Ale to jest fioletowy !
~Na prawdę ?!
~Mam mężczyznę daltonistę ! O Boże dzwonię do Vils i pójdziemy do galerii

V: Halo
L: No hej Vils. Jak tam ? Idziemy do galerii ?
V:No okej.
L: O boziu. Możesz wziąć ze sobą Leona
V: Naprawdę ?! Dziękuje ! Za godzinę przed galerią
L: Okej. Ja wezmę ze sobą Fede. Ciao
V:Pa
**************************************
Bez notki. Dzisiaj bez zajmowania miejsc
Ps. Przepraszam jak są jakieś błędy

7 komentarzy:

  1. Cudowny.
    U Leonetty słodko. Ciekawe jak długo.
    Wspólne zakupy. Fede z Lu i Leon z Vils. Chłopaki się zanudzą na śmierć tam chyba 😁
    Aresztowali Lare i tego cymbała. Jak dobrze. 😀
    Zapraszam do mnie!

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ❤
    Leonetta 😍 oni są tacy słodcy.
    Fede i Ludmi na zakupach z Leonettą.Mogę wyobrazić sobie minę Fede i Leona 😃
    Nareszcie Lara i Alex zostali aresztowani 😃

    Buziaczek dla ciebie 😘
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny rozdział
    U Leonetty słodko, ciekawe na jak długo.
    Fede daltonistą, już bardziej Maxiego bym o to posądzała :D
    Wspólne zakupy. Ciekawe czy dla chłopaków to będzie takie przyjemne jak dla dziewczyn. :)
    I najważniejsze: RESZTOWALI LARE I ALEXA
    Czekam na rozdział
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo;*
    Vils i Leoś♥
    Lu... :D
    Fede ty to mnie rozwalasz:p
    Czekam na next

    Buziam;*
    Tila

    OdpowiedzUsuń
  5. No hej, hej !
    Wiesz mała rada dodaj więcej opisów itd. :D
    Będzie się lepiej czytało i rozdział będzie dłuższy :)
    Ale ogólnie to fajnie ;D
    Podoba mi się ^^ Hehe Lara i Alex zamknęci
    Ale czemu Vils i Alex mają takie same nazwiska?
    Hm...no nwm :)
    Wgl to zachęcam cię, abyś zajrzała na moje zakładki na blogu :)
    O Alex i Justinie :D :))
    Życzę wenki!
    Czekam na next!!!
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny!
    Dobrze ze zamknęli Alexa i Leona
    Moja fedemila
    Feduś daltonista !
    Jak można różowy pomylić z fioletem !
    Właśnie jakbyś dawala wiecej opisów i oddzielała perspektywy lepiej by sie czytalo
    I byloby o czym pisac w komentarzach

    OdpowiedzUsuń