Translate

14 maja 2016

01. "Ja chcę jeść"

Violetta
Czy wiece jak to jest, że osoba z którą mieszkałaś rok, próbowała wrobić osobę, którą kochasz w próbę gwałtu ? Niestety ja wiem...

     -Leon coś dla ciebie zostawił.- powiedziałam
     Treść mnie przeraziła:
    Nie powiedziałem jej. Ty to zrobisz !
      Próbował mi to wszystko wytłumaczyć. Ale to był koniec. Jak najszybciej pojechałam na lotnisko. Złapałam go w ostatniej chwili
     -Kocham Cię. Proszę Cię nie wyjeżdżaj. Wiem o wszystkim. O tym, że Alex próbował Cię wrobić
      próbę gwałtu. Wybaczę Ci wszystko tylko nie wyjeżdżaj.
     -Nie wyjadę. Za bardzo Cię kocham..


Leon
Po wielu miesiącach, w końcu jestem z kobietą mojego życia. Brakowało mi jej i to bardzo. Myślałem, że jak wyjadę to zapomnę o niej, nie będę tak za nią tęsknił, lecz myliłem się. Jak wczoraj zobaczyłem ją na lotnisku, zrozumiałem jak bardzo ją kocham. Na razie zamieszkaliśmy u Diega- mojego brata. On zaś wyjechał do Francji. Ale zamierzamy kupić coś dla siebie. Violetta ma zamiar rozwieść się z Alex'em.

Następnego dnia
Violetta
- Ja chce jeść !- marudziłam Leonowi, a ten tylko przykrył głowe poduszką i zaczął przeklinać pod nosem
-No kotuś, proszę- dalej nie dawałam za wygraną. Po chwili przyszedł SMS. Jego treść mnie przeraziła.......

************************************************************************************
Tak się prezentuje pierwszy rozdział tej historii.
Rozdział II- V KOMENTARZY
JEDEN ZNAK, JEDNO SŁOWO TO UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY.

Ps. ZAJMOWANIE MIEJSC- NAPISZ MI W KOMENTARZU

Alex ♥♥

7 komentarzy:

  1. Ja poproszę!
    Wiesz jak mnie nazwać Kisielku ♥
    Co to za...
    WTF?!
    Koffam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsce dla MUA poproszę. Wrócę! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajebisty.
      Leon I Viola mieszkają razem w domu jego brata.
      Vils dostała sms. Od kogo? Od Alex'a? Co on od niej chce jeszcze? Rozwodzą się. Uff.
      A Vils co taka głodna? W ciąży jest czy co?

      Maddy ❤

      Usuń
  3. Już wiem że będę czytać każdy rozdział❤
    Cudownie napisany rozdział😘
    Czekam na następny;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie także poprosze miejscóweczke z podpiskiem #Ami :)
    Rozdział cuuudowny :)
    Dopiero zauważyłam twojego bloga ale czytać będę każdy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heejka!
    Piękny rozdział *-*
    Na szczęście biorą rozwód ;'3
    Viola marudzi ;P
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sms od Alexa w sprawie rozwodu ?
    Pewnie jest wkurzony i to ostro !
    Leon jej pomorze *-*

    OdpowiedzUsuń